„ Vienas obuolys per dieną, ir nereiks jokio gydytojo ", - tai geras pavyzdys, kaip vienas iš senų ir nusibodusių posakių pasitvirtina. Dr. Dharma Singhas Khalsa teigia, kad vyrams, kurie suvalgo obuolį, širdies priepuolio rizika sumažėja 32 proc.
Obuoliai, be abejonės, vėl pateisino savo šlovę nuo tų laikų, kai pirmą kartą apie juos buvo sužinota, kaip apie mažą vaisių, nukritusį Edeno sode. Išvados apie jų naudą sveikatai lengvai užpildytų visą knygą. Epidemiologiniai tyrimai parodė ryšį tarp obuolių vartojimo ir kai kurių vėžio rūšių, širdies bei kraujagyslių ligų, astmos ir diabeto sumažėjimo. Ir tai tik pradžia.
Obuoliuose yra kvercetino, falvonoido, kuris, pasak 2001 m. Majo klinikų tyrimo, padeda sustabdyti prostatos vėžio ląstelių augimą. Kitas tyrimas, Kornelio universiteto, parodė, kad obuolio žievelėje esantys fitochemikalai 43 proc. slopina gaubtinės žarnos vėžio ląstelių dauginimąsi. Nacionalinis vėžio institutas pranešė, kad produktai, kuriuose yra flavonoidų, kaip obuoliuose, gali sumažinti plaučių vėžio riziką net 50 proc.